04 ledna 2013

Recenze: Existence

Existence (Existence Trilogy, #1)
Autor: Abbi Glines
Série: Existence trilogy
Díl: 1
Anglické vydání: 162 stran, paperback
České vydání: Nechystá se
Nakladatelství: Wild Child Publishing, 2011

Anotace: 

Pagan už od mala vidí duše. Nemluví na ni, nedotýkají se jí, a tak se s nimi naučila žít. Až do doby, kdy na ni jeden tajemný kluk promluví. Kluk, kterého nikdo jiný nevidí. Pagan se do něho zamiluje, ale osud jejích lásce nepřeje. Dank není jen tak obyčejný člověk, ale není ani duše. Tak co je?


Vlastní hodnocení:

Myslím, že nikoho nepřekvapím tím, že mě plně pohltila obálka a prostě jsem si tuto knihu musela přečíst. Neustále se musím dívat ty oči, které se opravdu povedli.

Rozhodně však neříkám, že mě nezaujala samotná anotace, právě naopak. Žádnou knihu s tímhle tématem jsem ještě nečetla, takže to je další plus, které u mě Existence má. Styl psaní je jednoduchý a srozumitelný, nemusíte mít obavy, že byste nerozuměli.

Celkově je kniha taková klidná a odpočinková. Občas mě mrzelo, jak chtěla autorka některé napínavé části protáhnout až příliš. Takže jsem již dávno chápala pointu zatímco hlavní hrdinka nikoli.

Některé postavy mi přišli trochu nesympatické, jejich chování bylo často bláznivé, sobecké a hloupé.

Podle mého názoru nejhorší část je, když se Pagan dostala do blázince. Tyhle scény jsou totiž naprosto nepochopitelné. 

Na závěr chci dodat, že pokud máte stále odvahu číst, opravdu byste si neměli dělat velké nároky, ale pro chvíle nudy? Proč ne.

1 komentář:

  1. Vyzerá to zaujímavo, ešte som o takej anotácii nepočula 8)

    OdpovědětVymazat