11 listopadu 2012

Recenze: Lovec duchů

Lovec duchůAutor: Derek Meister
Přeložila: Olga Hereinová
Počet stran: 344
Nakladatelství: Fragment


Existují. 
Ian Boroughs to ví.
Vidí je. 
Slyší je. 
Cítí je. 
Objeví se z ničeho nic. 
Čeho se dotknou shoří. 


Společně se svým nejlepším kamarádem se sedmnáctiletý Ian rozhodne, že je vypátrá, aniž by měl nejmenší tušení, jak nebezpeční duchové jsou...


Začátek:

"Smutné je, že hlupáci jsou tak sebejistí, zatímco moudří lidé jsou vždy plni pochybností."

Moc hezký citát od Bertranda Russella.



A teď již první slova autora:

"Díra v plotě vedla do jiného světa."

Já vím, zní to dost uhozeně :D



Obálka knihy:

Vzbuzujeme ve mně protichůdné pocity. Na jednu stranu je dost nevšední, nejde si ji splést s jinou. Na tu druhou vyvolává dojem, že kniha za moc nestojí. Připadá mi moc dětská. Ale neříkám, že se nemůže hodně lidem líbit.



Vlastní hodnocení:

Kniha se čte opravdu dobře. Můžu upřímně říct, že mi chvílemi až naskakovala husí kůže.

Na druhou stranu některé věci mi přišli kapku nelogické. Ale jde spíš jen o můj osobní názor na to, co by sedmnáctiletý kluk udělal či ne. A popravdě kdo z nás to vlastně ví?

Hlavní zápletka knihy mě opravdu zaujala, rozhodně jsem něco takového ještě nečetla.Děj knihy se navíc přesunuje různě po světě. Hodně jsem si oblíbila právě Antarktidu.

Knihu doporučuji, rozhodně se nikdo nemusí bát, že se bude nudit.



Děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku. 

Žádné komentáře:

Okomentovat